गजल

उमेरले आफ्नो आयतन बढाउदै जादा जवानीको नशाले पल पलमा मस्तिष्कमा झड्का निरन्तर दिइरहदो रहेछ सपनिमा होस् वा बिपनिमा अनेकौ तरङ्गहरु मनभित्र बटारिदा रहेछन कहीलेकही त थाहै नपाईकन बिपनीमै पनि मिठो कल्पना भित्र हराइदो रहेछ अनी त्यहि कल्पना भित्र पनि कति आनन्दित भइदो रहेछ। समयको ब्यस्तता त आफ्नो ठाउमा छदै छ तर ती ब्यस्थ समयको सिमाभित्र पनि मलाई कसैले रोक्न सकेको छैन यी अनौठा कल्पनाहरु भित्र रमाउन। मलाई आजभोलि माया,आदर,श्रदा,बासना जे भनेपनी प्रेमकै अनेकौ रुपहरु मध्ये एउटा रुप हो जस्तो लाग्न थलेको छ, किन किन म यस्ता कुराहरुमा आफ्नै मनसग बहस गर्ने बनेको छु अनी त्यहि कल्पनाको एउटा उपज हो मेरो यो गजल के उनीलाई यस्तै हुन्छ होला त सपनिमा............... ?

तिमिसगै घुम्न गाथे हिजो राती सपनिमा
खाली सिउदो सजाथे हिजो राती सपनिमा


तिम्रो साथ जनमभरी अरु केही चाहिदैन
गला छोइ कसम खाथे हिजो राती सपनिमा


खुला आकाश चाँदनीको रोशनीमा खुशी हुँदै
आचल ओढी म रमाथे हिजो राती सपनिमा


हात समाइ तिमीले तान्दा नजिक आउ भनि
ओठ टोकेर मुस्कुराथे हिजो राती सपनिमा


तिम्रो मनको हिमालमा गर्मी बढी नजिकियौ
लाजले रातो पिरो भाथे हिजो राती सपनिमा





Comments

Popular posts from this blog

गजल : निल्नु न ओकल्नुको...

फर्कदै छु